نباشد همی نیک و بد پایدار // همان به که نیکی بود یادگار

انجمن خیریه در شیراز

خیریه ناسوتی فرد یک موسسه خیریه در شیراز میباشد که رسالت آن حمایت از بیماران، افراد مستمند، بی بضاعت و بی سرپرست مناطق محروم میباشد. رسالت ما به حداقل رساندن مشکلات مردم بی بضاعت مناظق محروم کشور از طریق ارائه طرح های حمایت از کودکان و زنان بی سرپرست، بیماران سرطانی و خانواده های کم درآمد می باشد. همچنین تلاش برای فراهم سازی کمک هزینه ازدواج و جهیزیه برای جوانان کم بضاعت و مشارکت در طرح های عمرانی مناطق محروم، از اقدامات و اهداف یک موسسه خیریه در شیراز و دیگر مراکز استانها می باشد که خیریه ناسوتی فرد در این موارد نیز فعالیت های ارزشمندی را آغاز کرده است. خیریه ناسوتی فرد با اتکا به خداوند و خیرین دلسوز توانسته گام های باارزشی را جهت تحقق رویای ریشه کن سازی فقر در مناطق محروم کشورمان بردارد که این فعالیت های امور خیریه موسسه در قالب اخبار در دسترس عموم مردم قرار میگیرد.

انجمن خیریه در شیراز

انجمن خیریه ناسوتی فرد

خوشبختانه تعداد موسسه های خیریه شیراز در سال‌های اخیر رو به افزایش است که نشان‌دهنده بالا رفتن میزان اهمیت مردم و همچنین خیّرین به تاسیس موسسه خیریه در شیراز جهت حمایت از محرومان، نیازمندان، بیماران خاص و افراد بی‌سرپرست است. انواع موسسه خیریه شیراز، با اهداف انسان دوستانه و خداپسندانه کمک به هم نوع تاسیس شده است که در چند سال اخیر توانسته‌اند گام‌های بزرگی در راستای حمایت از کودکان کار، کودکان و زنان بی‌سرپرست، بیماران خاص و خانواده‌های بی بضاعت داشته باشند.

موسسه های خیریه شیراز متشکل از خیّرین دلسوز و نیکوکار است که زندگی خود را در راه کمک به خلق الله وقف کرده‌اند و با تلاش‌های خود در این حوزه توانسته‌اند به فرهنگ‌سازی مسئله حمایت از افراد محروم، کمک شایانی کنند. این موسسه های خیریه در شیراز در چند سال اخیر توانسته‌اند بسیاری از شهروندان را تشویق کنند که در جهت ریشه‌کن‌سازی فقر قدم بردارند.

 

چنانچه افرادی قصد حمایت از نیازمندان را دارند و یا اینکه در اطراف زندگی خود بیماران خاص، کودک و یا زن بی سرپرست و همچنین کودک کاری را می‌شناسند که نیازمند حمایت است، می‌توانند با شماره‌گیری 09124125933 با کارشناسان خیریه ناسوتی فرد تماس بگیرند.

این مطالب را از دست ندهید

آدرس ارتباطی ما

آدرس : شیراز ، معالی آباد ، کوی وحدت ، بلوار پرستار ، حدفاصل کوچه 2 و 3 ، پلاک 180

تلفن : 07136256112

ایمیل : info@nasooticharity.com

خدمات خیریه بنیاد ناسوتی فرد

سرچشمه ی انگیزه ی والای بنیاد خیریه ناسوتی فرد خدمت به هم نوع و مشارکت در یاری رسانی به هم وطنان کم برخوردار و نیازمند میهن عزیزمان ایران است. این بنیاد خیریه، مردم نهاد، غیر انتفاعی و غیردولتی بوده و با تکیه بر جلب مشارکت های بشردوستانه مردمی اعم از نقدی، غیرنقدی، کالا و خدمات استوار است. این بنیاد در خرداد ماه 1399 به شماره ثبت 4251 به طور رسمی شروع به کار کرده است.

نماد اعتماد الکترونیکی

enamad