نباشد همی نیک و بد پایدار // همان به که نیکی بود یادگار

توسعه و رشد هر کشوری در گرو آموزش صحیح در مدارس مجهز و پیشرفته است، این امر در کشورهای توسعه یافته کاملاً مشهود است، در واقع مدرسه مهمترین مکانی است که کودکان اصول انسانی را در آنجا می‌آموزند و در آینده منجر به پیشرفت کشور می‌شوند.  اگر در ایران هم به دنبال ساخت آینده و رشد و توسعه هستیم، لازم است مدارس کشور به امکانات آموزشی مجهز شده و علاوه بر آن به مساوات در کل کشور مدرسه ساخته شود تا عدالت آموزشی به طور همه جانبه در کشور توزیع شود، لذا همین امر لزوم ساخت مدارس جدید و بازسازی و مقاوم سازی مدارس فرسوده را بیش از پیش می‌کند.

در این راستا خیریه بنیاد ناسوتی فرد در سال 1399 اقدام به ساخت مدرسه ی عشایری شهیدایمانی با زیربنای 200مترمربع  و اعتباری بالغ بر10 میلیارد ریال در شهرک ابوالفضل از توابع شهرستان خنج  نمود که به یاری خداوند منان این پروژه  در مدت زمان کمتر از صد روز به مرحله ی بهره برداری رسید.

https://www.aparat.com/v/613CU

دیگر خدمات ما

آدرس ارتباطی ما

آدرس : شیراز ، معالی آباد ، کوی وحدت ، بلوار پرستار ، حدفاصل کوچه 2 و 3 ، پلاک 180

تلفن : 07136256112

ایمیل : info@nasooticharity.com

خدمات خیریه بنیاد ناسوتی فرد

سرچشمه ی انگیزه ی والای بنیاد خیریه ناسوتی فرد خدمت به هم نوع و مشارکت در یاری رسانی به هم وطنان کم برخوردار و نیازمند میهن عزیزمان ایران است. این بنیاد خیریه، مردم نهاد، غیر انتفاعی و غیردولتی بوده و با تکیه بر جلب مشارکت های بشردوستانه مردمی اعم از نقدی، غیرنقدی، کالا و خدمات استوار است. این بنیاد در خرداد ماه 1399 به شماره ثبت 4251 به طور رسمی شروع به کار کرده است.

نماد اعتماد الکترونیکی

enamad